سالروز حماسه ۹دی

پیام دکتر محسن زنگنه؛ نماینده مردم شریف شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه و رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی به مناسب سالروز حماسه ۹دی و دهه بصیرت

نهم دی برای کشور یک معنا و برای مردم شریف تربت حیدریه ، زاوه و مه ولات معنایی متفاوت و عمیق تر دارد.
نهم دی ۸۸ نماد بصیرت ملت ایران گردید. ملتی عظیم که علی رغم ۸ ماه فتنه انگیزی دشمن با استفاده از پیچیده ترین ابزار رسانه ای و جنگ روانی و با استفاده حداکثری از ظرفیت پیاده نظام داخلی و نیز  استفاده هوشمندانه از نقاط ضعف کشور و بهره جستن از حسن اعتماد مردم و جوانان به برخی شخصیت های نسل اول انقلاب، توانست سره از ناسره را تشخیص دهد و با سبقت از بسیاری از مدعیان انقلابی گری ، عَلَم صیانت و پاسداری از نظام اسلامی و ولایت فقیه را بردارد.

نهم دی ۸۸ فتح الفتوح ملت ایران در جنگ تمام عیار سیاسی در حکمرانی مدرن مجازی بود .

اما نهم دی برای مردم تربت حیدریه، معنایی فراتر دارد. نهم دی ۵۷، مردم این دیار مصداق السابقون السابقون است .
مردمی که پیشرو تر از ۴۰ میلیون نفر، به خباثت رژیم سرسپرده پهلوی پایان بخشید و پرچم حکومت حق را بر سر در این شهر بر افراشتند.

مردم تربت حیدریه مردمی صادق هستند، در گفتار و در اندیشه.
 شفاف بیان صدق می کنند و جانانه از نظر خویش دفاع می کنند.

مسوولین، نخبگان و خواص شهرستان باید قدردان این مردم باشند. 
قدردانی ما مسولین به کار بی منت شبانه روزی و تلاش در جهت رفع دغدغه های معیشتی و ارتقاء شاخص های آموزشی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شهرستان است.

قدردانی خواص و صاحبان تریبون از این مردم شریف؛ پرهیز از مجادله های بی خاصیت سیاسی، عدم سیاه نمایی و صیانت از روحیه امید و نشاط اجتماعی و رعایت اخلاق بویژه در فضای مجازی است .

بهترین پاسداشت و تکربم ۹ دی ۵۷ و ادای احترام به ۱۰۰۰ شهید این دیار، عزم عمومی برای پیشرفت و ابادانی شهرستان ها در جهت فرامین مقام معظم رهبری در خصوص افزایش اشتغال و جهش تولید است.

به امید روزهایی بهتر برای مردم این سرزمین

نظرات

نظرات شما برای ما مهم است